♥God Jul♥

Hej alla bloggläsaren ! God Jul och gott nytt år ! Idag har jag vart i en köpcenter som heter [ City gross] Jag var där och köpte jag ballonger,girlanger och mkt mer kalas saker .. Det var jätte kult, fästen att jag ramla på vägen dit, det var jätte hallt ;( Haha men det var kult men inte att skada sig. Det är 25 st som ska komma ;O Och min kusin fick en Marsvin som heter Lajk haha döpt så här,  Imorgon ska ni få mycket mer bilder tihihi , Och jag köpte en present och nu ska han få 5 presenter av mig , tyvärr så kan jag inte skriva vad jag köpte för min lillabror läser alltid vår blogg . Min kompis Alice är hemhos hennes pappa och hon kommer till mig kl 7 snart typ , så ska vi ha jätte kult och vi ska titta på en film som heter

The Imaginarium of Dr. Parnassus

Här kommer bilden till filmen ;

Den har vi Hyrt i Hemmakväll för 40 kr ;)

Mvh Marwa
2009-12-24 @ 17:30:00 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0