♥Jag blev rädd:P♥

Hejsan, Jag kom nyss hem efter vi hade smällt raketer, Jag blev jätte rädd efter att en grön AIR BOMB kom på mig och min kusin från manchester united, en stad där de bor på England. Haha vi blev jätte rädda men vi smällte jätte Mycket OMG, vad jag är skrämd ;(.. Det känns något i magen efter den där gröna AIRBOMBEN den kom rakt mot oss men vi sprang som en Handikap haha ;P Nu får ni några bilder, inte de vi smällte för jag darrade och kunde inte Soorrryy ;(
En stor bild :
Haha inte mycket men Jaja
GLÖM EJ:
är fortfarande till Januari, 3 Januari <3 Eller på Lördag ;)
Mvh : Skrämda Marwa ;P
2010-01-01 @ 00:33:56 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Emilia

När kan du fixa en hedder till mig jag har inget på söndag du kan gå in på min fråge stund kram emilia

2010-01-01 @ 16:22:04
URL: http://browngirlie.blogg.se/
Postat av: Kondra

Hej här är frågor till din frågestund ;))



1. HAr du tagit raketbilderna av en blogg [ärligt] ?

2.vilken är din bästa låt ?

3.Kan du göra idag dagens drottning ??

2010-01-02 @ 13:23:06

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0