♥Kusins Marsvin♥

Heej, Idag såg jag många videoklipp på min kusins Marsvin som heter Lajk och den är jätte söt, den är brun o vit och är sååååååååååååååå söt, Jag ska få se den imorgon kanske. Idag var det min brors kalas och jag orkar inte blogga vi började leka riktigt mycket och lekte mest stoppdans och den som spräcker mest ballonger vinner. Det vann min kusin hahhaa♥ . Nu ska jag snart fixa en blogg till min kusin, så imorgon får ni bilderna jag är jätte trött och kan nt blogga HEJDÅ ;(;(;(;(
Im so sorryyyyy :(
Mvh Marwa
2009-12-25 @ 19:20:37 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Z

Gulligt

2009-12-25 @ 21:28:56
URL: http://mileyhannah.blogg.se/

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0