♥Mina Julklappar,Älskar dom♥

Hej, Nu hinner jag skriva jätte mycket. Jag tänkte ha kanske Fotobomb , Jag kollade in min kamera, sen hittade jag bilder som jag hade fotat för att visa åt er ;) och jag orkar inte att sätta in på varje inlägg när jag bloggar så jag tänkte SÄTTA in alla nu tihih. Men först ska jag berätta om dagen ;) Idag var jag ute med Sejla, och det var iskallt ute men vi spelade fotboll, vi mötte såna killar [som vi känner EJ] sen så var jag lite målvakt och Sejla så vi bytte varenda gång vi blev trötta som anfallare. Efter typ så hade vi spelat i 1 timme och några minuter, då blev våra händer JÄTTE röda, sen orka vi inte mer eftersom vi frös och det var iskalllllllllt, så vi gick hem. Imorgon är det nyårsafton ;) Så jag gjorde till er ett snabb bild kolla in den :
Haha Får kopieras ^^
Idag åt jag Tacos hemma, Mums..
Jag tänkte ha Veckans Blogg varje vecka så nu får ni Veckans blogg :
free glitter text and family website at FamilyLobby.com
Igår såg jag Mr.bean den är jätte rolig hahah.
Jag är en filmälskare gillar att kolla på film, nu ska jag snabbt gå in på www.Tv.nu
och leta upp en film ;)
FOTOBOMBEN

Mina Julklappar:
2 Färghår[ Blå och Rosa] och en Dagbok ;)
Hannah montana Deo ;)
Rosa HoodTröja
Adidas Parfym och Rosa Nagellack och en hjärthalsband
En liten Nalle, Mina vänner bok och en silver lipgloss ;)
SilverVäska <3
Modeveckan Bok ;) Perfekt bok älskar den ..
En hästbok[ Gud vad fin] <3
Svart tröja oohhh, Jätte cool
En linne och Leggings <3
Bilder när jag var ute :
Fotbolls Planen[konstgräs]
Vägen hem <3
Det var allt !
Mvh Marwa ♥
2009-12-30 @ 20:37:42 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Beställningen

såå många ;P

2009-12-30 @ 20:54:12
Postat av: krie

fina presenter ;);)

2009-12-30 @ 22:33:28

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0