♥Nya kläder♥

Hej, äntligen är jag hemma, har duschat och ska blogga nu, Tre guds flickor var jätte bra och den var spännande,Och jätte brrrrrrrraaaaaaaaaaaa. Haha sök på 50cent-candy shop swedish, den är på svenska den är bra fast bättre på engelska.Idag när jag kom hem så köpte mamma och pappa till mig kläder, ni kommer att få massor av bilder det har jag lovad,när jag skulle hem ;) Här kommer de :

Här är Lajk ;) Gulligt.

Lajk i buren <3

Bilder på marsvinet får ni nästa gång, jag orkar inte sätta på marsvinet mycket har typ 20 st ;)

Huvtröja från Stadium fast den är lila DÖD KAMERA ska få en ny av pappa imorgon han har lovat mej en ny kamera och en bärbara till mej och min lillebror ;)

Tröja, från Kappahl , Rättfärgad första bilden ♥ Haha

Skorna från dinsko. SKorna är inte så fula på bilden so ni ser, det är med nitar och svarta repar eller vad det kallas det är bara ljuset och min gamla Kamera ;(

Det var allt nu ska jag äta pannkakor ..

Mvh Marwa
2009-12-26 @ 23:05:04 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Anonym

Såååååååååå söött ;)

2009-12-26 @ 23:06:48
Postat av: Anonym

Haha så söt omg!

2009-12-26 @ 23:07:00
Postat av: Amanda

kolla in min blogg

2009-12-27 @ 10:18:49
URL: http://mandisfriends.blogg.se/

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0