♥Om Mig (Marwa) ♥

Hej , Jag heter Marwa och är 11år . Jag är Nalins kompis och har med henne bloggen. Min favvofärg är , Rosa,Svart,Vit och min favvomaträtt är Spagetti köttfärssås.

                                                              INFO :

Namn:
Marwa
Ålder; 11 år
Gillar : Vänner, Dat och Mobil
Intressant: Sport,Hänga med kompisar och Blogga
Sport: Fotboll och Tennis
FavvoFärg: Rosa,Svart Och vit
Favvostil: Mitt egen tihihi.
Favvomaträtt:Spagetti köttfärssås
Idol: Miley cyrus
Hälsningar: Tack för besöket ;)

Jupp, Det var allt om mig , Är det ngt jag missade att skriva kommentera och skriv Byeezz ;);)

 Sött va ??

                                                          Ha Det gött
                                                 Mvh Marwa ♥♥
2009-12-22 @ 19:21:29 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: M.N

Hej ! Kommentera Gärna <3

2009-12-22 @ 19:23:22
URL: http://glittermn.blogg.se/

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0