♥Singstar CD Spel♥

Hej, Idag när vi köpte xbox 360 så kom det med 2mik och en singstar cd spel[Lips] Lips heter den. Och så kunde man sjunga och man kunde också vinna ni kommer sen att få bilder, Haha .. Omg ni måste få höra: beccajansson.blogg.se hade varit på Miley cyrus Konsert , och hade lagt ut bilder på det. Sen hade Mileyraycyrusforever.blogg.se tagit de och sagt att det var hennes bilder, och hon fick mycket skäll av andra, så det är inte så bra att ta andras bilder. Men man kan ta typ kändisar bilder,inte på andras som de har fotat, utan att fråga ;O Det hade tjejen gjort, och Becca tyckte inte att det var speciellt bra gjort, jag tror inte becca gillar det ..
Här ska jag svara på en kommentar:
Kommentaren är av :
Postat av: Amanda
Hej! varför sätter ni inte bilder på er. Det änns att ni är söta och roliga.
Haha Nalin är väl söt också du Haha Puss :)
2009-12-27 @ 21:33:28
Svar :
Hej Amanda, Tack för ditt kommentar! Men vi sätter inte bilder, för att mina kompis har råkat ut att andra har tagit hennes bilder och sagt att de är dom .. Och så vill jag inte råka ut för detta ;(;( Men kanske så kan jag, om jag fotar och skriver glittermn.blogg.se på ;) Ska försöka om ngn kan fota åt mig dåå ;);) HaHa <3
Till: Amanda från: Marwa
Så här ser den ut ;)
Det finns 40 låtar [ Mycket ] Och jag har bara tränat på en låt som heter [ Tokio hotel : Ready, set, Go! ] Den är jätte bra faktist, Haha här får ni bilder på mina idoler ;);)
Miley cyrus[ får kopieras]
Avril lavigne <3
Beyonce ;)
Här har ni fått mina 3 Idoler ! Dom får kopieras Haha ..
Snälla, Kopiera inte utan att fråga för jag vill inte råka ut för det .
Så fort jag råkar ut så polisänmäls det  ..
Mvh Marwa
2009-12-27 @ 21:45:22 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha xbox 360 fast pappa säger det är DYRT ;O;O

2009-12-27 @ 22:33:00
Postat av: sara

hej snygg blogg kolla gärna in mitt blogg.och kommentera gärna vad du tyckern om den.krammar sara

2009-12-28 @ 08:52:25
URL: http://saraminisotis.blogg.se/

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0