♥Sport♥

Hej, Nu ska jag berätta mycket som ni kommer att få veta ;) . Igår så satt vi och kolla på Rambo 3, den var jätte bra och den var ofc. lite äcklig , av massor blod och döda folk som är stelna. Kriget mellan Afganher och ryssland så var Rambo med Afganherna och såklart vann afganherna,När Rambo skulle kriga med alla Ryssland med han kompis så kom de med hästarna [afganherna] och börja kriga. Mer kan ni se på Hemmakväll att hyra eller så kan ni köpa filmen eller låna hos en kompis, själv har jag den hemma[Ej min], så jag fick hra istället. Nu krigar vi mot marsvinet, den är såååååååååååååååååååååååååå mjuk, ni kommer att få en bild sen på den .. [Massor]. Kanske undrar ni varför jag skrev SPORT där uppe, för att snart ska jag till en stadium som man kan spela tennis,badminton och olika sport. Snart ska jag dit, och vi ska spela Tennis. Så nu tänkte jag på det  JAAAA, SPORT IGEN. Jag har inte spelat fotboll eller tennis senn, det var Julavslutning,SÅ vi har bestäm oss att gå snart,det kommer att bli kult, Haha Marsvinet har kissat USCH .. men inte på någon för vi har den i en stor Duk på golvet. I natt kunde inte vi ens kunna sova , Av skratt och roliga historier. Min kompis Felicia och hennes syster gick och kollade på Miley konserten på London, Men den konserten hon hade '' Miley Cyrus'' Har jag redan sett förre några år tror jag, Hon hade med några andra låtar som jag har redan hört men typ ALLA. Heeejd¨å jag måste nu leka med marsviner [ EJ måste] men kan inte låta bli . THAHAHA

Im so sorry for little text today ;(

MVH Marwa ;)
2009-12-26 @ 11:28:53 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Annelia

Jag längtar ttills jag får sse marsvinet, jag har en hund fast den är död nu ;( .. Jag gillar djur ;);)

2009-12-26 @ 11:34:14
Postat av: Anonym

Sååå söthoppas jaaaaO

2009-12-26 @ 11:55:37
Postat av: Zahraa

Hahaha säkert den äklig, hur vågar du hållla den?

2009-12-26 @ 11:56:06
Postat av: Marwa till Zahraa

xD, Arab den är inte äcklig.

2009-12-26 @ 11:56:35
Postat av: B

Fin blogg, fullt fram med Hello kitty, och så är den verkligen fanastikt coolt ;);)

2009-12-26 @ 12:14:37

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0