♥Trött,snart ..♥

Hej, Vi hade kommit förre 1 H och jag orkade inte blogga, GANSKA Trött men AJA. Snart är det tre guds flickor och jag längtar♥ Och idag har jag spelat badminton och Tennis, och så har vi käkat mkt godis och choklad. Sen hade jag en sak till, att många kontaktar mig genom Facebook ellr på youtube eller msn, att beställa en design eller en design av bild som man har där uppe. Ibland säger jag Okej men ibland hinner jag inte,så ta det lungt, Men isf kan jag göra åt dig det ofc. Adda mig bara på Facebook Marwa shaba eller på youtube marwaisbest eller på msn [email protected] så beställer man där och så får ni det HELT gratis.

Mvh Marwa
2009-12-26 @ 18:26:26 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0