♥Va,Gulligt♥

Hej alla bloggläsaren! Idag har jag kollat på bloggsökaren, och vi har 100 sökare om dan nu ;) Idag ska jag sova över hos min kusin Zahi det kommer att bli kult, och så har vi lekt med marsvinet som heter Lajk ni kan läsa mer i zahis blogg. Marsvinet är jätte gullig med sin brunvit päls och den är bara 6 veckor ;O .. Idag hinner jag inte skriva mycket för jag och Haidar ska sova över min kusin, Idag var kalaset perfekt. Jag och min lillebror[Haidar] ska sova över och vi kom hem kl 9 och sen börja vi leka med marsvinet tills nu ;P Nu ska vi kolla på Rambo 3 , som vi hyrde idag på Hemmakväll för jag såg 1,2 och nu 3. Nu måste jag avsluta de har redan börjat med att kolla, jag vill inte missa;( .. Ha det gött Kommentera gärna ..

Snabba bilder och Text på Rambo .

Liten Film beskrivning:

Dödsmaskinen Rambo på väg att bli munk i ett thailändskt buddistkloster, men den inre friden får förmodligen vänta tills filmserien tar slut. Istället ger han sig iväg till Afghanistan för att rensa upp och frita sin vän Trautman (i samma veva började Sovjet i verkligheten dra tillbaka sina trupper...). Filmens förste regissör, Mulcahy från Razorback, fick sparken och en fotograf fick ta över. Sen börjar krigen och den överförs att Rambo och Ryssland krigar och den som vinner krigen ........


 
                                        Mvh Marwa

2009-12-25 @ 22:49:49 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Sibela

Hej fin blogg! Ha det roligt du!

2009-12-25 @ 23:06:12
URL: http://Har ingen blogg som fan ;(
Postat av: Anonym

Sv: Auw, Vad söt marsvin. Ha det roligt,Jag har sett rambo 3 igår den är som fan äcklig.!

2009-12-25 @ 23:06:50
Postat av: Ri

2009-12-25 @ 23:06:57
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2009-12-25 @ 23:07:06
Postat av: Jessica

Hej fin blogg! jag undra om jag kunde beställa en design som ni har asså bara toppbilden där uppe. Vi snackar i Facebook eller Youtube eftersom du är inne Heejdå ;);) Jag hoppas ni gör det åt mig Pusssy <3

2009-12-25 @ 23:08:23
URL: http://mileyhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool Blogg..

2009-12-25 @ 23:08:32

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0