♥Ny Blogg med N .. ♥

HeejHeej! Idag var Nor hemhos mig och vi har gjort en blogg tsm.
Som heter www.Pinkymn.blogg.se !
Men nu  ska jag göra pannkakor och jag ska ut med N... Imorron så ni får veta mer , besök gärna vår blogg gilalr den mkt och den med och in Miley Blogg, Tvungen att göra så många blogg, men jag lämnar inte denna bloggen
Har inte mkt att berätta nu såå Heejs!
Så har jag gjort Högerklick skydd, bäst att ni gör det nu, innan någon snor eran bilder..
För en annan blogg hade snot mina bilder på bloggen[den här] och video ;(
Men hon har tagit bort bloggen ;)
LOGO Coolt va?
Många Gif bilder eftersom jag måste lägga in de när jag såg de ;)
Vill du ha ngn bild mejla mig så skickar jag ;)
Mvh Marwa
2010-01-05 @ 21:42:48 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Anonym

xD

2010-01-09 @ 00:32:19
Postat av: besa

hejsan, om du orkar, kan du rösta på mig här?

http://naaimas.blogg.se/2010/january/kor-igang.html#comment



jag är nummer 5 :P

ha de bra.

2010-01-12 @ 15:41:21
URL: http://beesa.blogg.se/

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0