♥Sorry♥

Heejsan alla bloggläsaren! Vi har nu 70 läsare per dag ;) och såå lite kommentar! Kom igen Kör på kommentera♥
Men förlåt att vi bloggar ofta, det är för jag hinner ibland och jag vet att vi kommer att tappa läsare men följ vår blogg, Men nu ska jag köra på, Besök gärna min nya blogg den heter www.Mileycyrusforever.blogg.se
Handlar om :
Min idol Artist I lovit ♥
Kolla in alla mina videor, besök Marwaisbest där kommer alla upp ♥
Vi har inte fått så mkt kommentar , ju mer ni orkar och skriver ju mer orkar vi blogga ;);)
Men vi kommer aldrig att ta bort bloggen ;) ..
Ny header är på gång snart ..
Hoppas ni gillade min nyårsafton video ;) Hehehe.
2010-01-04 @ 22:10:55 Allmänt Permalink


Glitterkommentarer
Postat av: Anonym

så fin Autograf !!

2010-01-05 @ 18:10:11
Postat av: Anonym

Du är inte Miley lol .

2010-01-05 @ 18:10:39
Postat av: Jag!

Du är inte Miley lol .



Svar: Neej jag är inte och det sa jag inte ju ;O;O

Jag har bara hennes Autograf och jag e hennes Fans, är Ej Miley Cyrus Lawl,

2010-01-05 @ 18:11:23
URL: http://glittermn.blogg.se/
Postat av: Hyvi

Heej Marwa hur ser man hur måna besökare man har fått ?? Hej då! Gillar er blogg !!

2010-01-17 @ 10:02:01

Skriv till oss här:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?

Tycks om vår blogg?

Din fina blogg:

Det du ville säga:

Trackback
RSS 2.0